ecrineymen Arkadaşlar eşim görev yerı şırnak çıktı ama bırlık dagıtmışlar kımısı şırnak akcay kımısı hakkari üzümlü kımısı kuzey İrak acaba eşi olan var mı kuzey Irak’ta ne yapıyor mesala durumu nasıl memnun mu acaba
cirkinimaa Dağ taş işte.. zorlukları illaki oluyor bina yoksa konteynırda kalıyorlar banyo durumları arada zor olabiliyor su sıkıntısından dolayı ama kaldığı yer daha önce gelişmişse eğer bunların hiçbiriyle karşılaşmaz
kermn @ecrineymen benim eşim kuzey ırakta 7 senedir de orda ilk doğu görevi orasıydı hiç tayin da istemedi seviyor yerini rahat yani ya nasip işi biraz da inşallah iyi olur sizin içinde
ecrineymen kermn anladım canım benım onın da bır sürü ilçesi var mıs balula ya gitcekmiş Allah ım hayırlısını kolaylıkla nasıp eylesın inşallah
kermn @ecrineymen genelde kumanya var diyor ama kendileri alıyorlar malzeme kendisi yapıyor zaten normal hayatta aşçı kendisi yakın arkadaşlarıyla yapıp yiyorlar