Kızlar bebeğim 1 aylık, ama ben hâla duruma alışamadım. Ağlaması uyumaması gazıyla uğraşmak işlerimi yapamamam kendime vakit ayıramamam uykumu alamamam vs. çok yoruldum.. sanki bundan sonra hep böyle gidecek gibi hissediyorum. Önceki yaşamamımı çok özlüyorum. Bebeğimi çok seviyorum ona canımı veririm, ama hayatım çok değişti nasıl yapcam bilmiyorum. Kocamdan başka yardımcı olan yok gurbetteyim. 40’ı çıkınca rahatlarsın derler ama ona da pek bi mantığım ermiyor. Psikolojik olarak bitiğim