Tugba0133 Bebeğim sadece mama ile besleniyor mamasına kalasını rahat yapması için zeytinyağı koymamı söylüyorlar ama aceba zararı varmı??
FatmaKS Tugba0133 benimkiside süt ve mamayla besleniyor bana bizzat doktor söyledi günde iki çay kaşığı direkte verebilirsin mamasınada ekleyebilirsin diye
Deniz34 Tugba0133 hiç sorun olmuyor kendim denedim. Yararı da var kaşa kirpiğe saça çok yararlı bence. Ama 1 damla hiç bir işe yaramaz. Koyacaksın 1 çaykaşığı sabah 1 çay kaşığı akşam koy
Deletedmom30 Tugba0133 kabızlığa karşı probiyotikli mama kullanmak daha iyi 😊 devamlı zeytinyağı kullanmak doktorunuza danışıp uygulamak daha mantıklı🙏
Melek-yelgel67 Tugba0133 ben yaptım normalde bebeğim gün iki kere yapardı kakasını 1 gunu gecik yapmamıştı bende mamaya 1 çay kaşığı sıvı yağ koydum 1 saat sonra falan yapmıştı kakasını bizimkinde ise yaradi
Hunilianne Tugba0133 yenidoğan yogunbakimda hemşireler bebeklere yapıyor. Anne sütüne veya mamaya zeytinyağı koyuyorlar annelerden istiyorlar çünkü. Ama zeytinyağının iyi olduğundan emin olun.