Bebeğim 6 ay 21 günlük ama prematüre 1 ay erken doğdu neyse henüz oturamıyor dik duramıyor doktor oturmadan ek gıdaya başlamayın dedi kısaca bebeği oturmadan başlayan oldu mu ben çok başlamak istiyorum herşeyi hazır ek gıda için sabırsızım daha hiçbirşey tattıramadım bile 😪