nrysn Kızlar selam, 9 bucuk aylık oğlumun kilosu 8600 kg. Bazı günler güzel yiyor bazı günler az. Kilo aldıran bir mama varmı biliyormusunuz? Şuanda emmiyor sadece ek gıda alıyor. Bu şekilde olması beni çok üzüyor :(
Endoplasmic_reticulum_ nrysn emmiyirsa anne sütü yerine geçen formül mama kullanmalısınız. 1 yaşına kadar be eklerin ana öğünü anne sütüdur , anne sütü yoksa formül mamadir.
Hayymoomm nrysn o sırada 8.500 kilo 14 aylık kızım ve ben bunu beğendik🥲 doktor bize bile kilosu yerinde zayıflamasın diyor sadece bence gayet iyi maşallah
nrysn aysebb doktor az dedi kontrolde üzdü beni. Birde pütürlü hiç yemiyor. Nasıl alıştırıcam bilmiyorum açıkcası.
aysebb nrysn Hiçte az değil. Pütürlü olayı için bir fikrim yok ben kızıma 7. ayına girince baya pütürlü vermeye başlamıştım şimdi 9 aylık sıkıntı yaşamıyoruz