Lolik Kızlarr almaya değer mi? Malum ucuz bir şey değil. Düzgün kullanılırsa uzun ömürlü deniliyor ama kullananlardan fikir istiyorummmm💖
Gly_87 Lolik alin aldirin😂gecenlerde baska bir annemizde sormustu onada kullananlar olarak yorum yazdik,hic pisman olmayacaksiniz 😍🤩👍👍
CizerBirAnne Lolik ben geçen sene aldım, kızım 1.5 yaşındaydı. Aşırı memnunum. Sadece keşke o kadar büyük olmasa 😆 ama çok rahat yüzdü onunla, bence değer.
shrhyt Lolik decathlon dan aslanli kolluktan aldım bence gayet yeterli zaten yüze yüze bir hal olmuyorlar kenarda veya seninle oluyor deniz de de havuzda da. Harici kolluk dediğimiz şey yüzmeye teşvik etmez. 3 4 yaşında yüzme öğrensin derseniz de kolluga ihtiyaç duymaz. 6 yıl Kuşadası’nda yaşadım hiç bir yabancı çocuğuna kolluk kullanirken görmedim
Deletedmom_875 2 3 gün önce aldım ben de henüz denemedik haftaya pazar deneyecegiz insallah memnun kalırız 💞
minervadefne Deletedmom_875 denizde de su üstünde tutuyor değil mi çocuğu dalga vs geliyor ya bazen☺️ kızım korkuyor ama çok seviyor denizi de sürekli tutmak zorunda kalıyoruz yine yanında olurum ama istiyorum ki kendi eğlensin cesareti olsun biz yine peşinde dolanalım sorun değil
Elflnykt Oğlum dört yaşındayken almıştım, o zamanlar daha yeni çıkmıştı oğlum şu an 10yaşında😄 iki yazdır da kızım kullanıyor parasını hak eden nadir ürünlerden bence
sedaozan Lolik 2 yıldır kullanıyoruz çok memnunuz. Havuzda biz kenarda dururken kendisi atlayıp yüzmeye çalışıyor. Bizden bağımsız olduğu için çok mutlu. Geçen yıl alırken değer mi diye düşünmüştüm ama iyi ki almışım 😅
Lolik Laydaren sabah baktımda 1300₺ aynıydı fiyatı ay başı alıcam😄 almadan yine bi soruyum dedim işte emin olmak için😄