Kızlar 10 tl para buldum, bunu Cami’ye versem uygun olur mu yoksa sma kutularına mı atsak . Aldım ama keşke almasaydım diye 1-2 saattir kendimi yiyorum resmen. Zaten gördüğüm zaman direk Camiye bırakırım diye düşündüm ama bilmiyorum da yoksa yarın gidip bende atayım yere ? Ne yapmak doğru olur sizce ? Günaha girmek istemem hiç