Yelda35 Kızlar Vestel 9.000 btu A++ inverter klima var bu ay hiç durmadan çalıştı. Faturaya ne kadar yansıdı sizlerin böyle bir klima kullananlar. Klimacı arkadaşı eşime abi çok yakmaz aç açabildiğin kadar dedi ama bilemedim
Denizpasam Yelda35 bize yeni geldi fatura 550 tl klimamız daıkın ve çok çok az yakıyor bizimki. Bizde hiç kapatmıyoruz izmirdeyiz
Lolik Yelda35 dördüncü yazımız, bu sene bilmiyorum ama geçen senelerde ciddi bi etki yapmadı faturada
Yelda35 Denizpasam bende İzmir’deki ve çatı katında oturuyoruz. İnanın kapanmıyor bir sabah kapatıyorum evi temizlerken havalanıyor sonra bir açıyorum geceye kadar
selinbeb Yelda35 ben izmirde gece bile açiyorum çunku hiç esmiyor 30 derece gece çok zor geçiyoruz bebeğimle 🥺
mormenekse12 normalde 600 700 geliyordu 1000 geldi eski klima ama öyle özellikleri yok yatana kadar full çalışıyor
Yelda35 merve20111922 valla bana edemez kapat diyorum bütün gün sıcak altında çalışıyorum ben diyor kapatmıyor hakkı olarak ödesin 😃
aliaras_2022 Yelda35 bende 3 klima var daıkin 2 si biri normal beko, bekoyu arada çalıştırmak zorunda kalıyorum o çok yakıyor diğer ikisi full gece gündüz 1500 geldi adanadayım çok sıcak
aliaras_2022 Nsr123 dAikin çok yakmıyor bunun yanında bulaşık çamaşır kurutma makinesi her gün çalışıyor ve çaycı