Arkadaşlar merhaba evimi badana yaptırıcam evim kumbeji renginde ama ben biraz acık tonlar istiyorum usta boyayı alacak benden haber bekliyor acil olursa sevinirim ( olgun beyaz )kapatır mı yeterli olur mu veya önereceğiniz bir renk varsa marka olarak polisan