Bir bebek geldi 18 aylık kolunu itti üzüldüm o zaman ya birazda aslında o da bebek ama eliyle bastırır gibi göğsüne itti birden anne diye bana bakıp öp geçsin yapıyor hiç kimseye zarar vermeyi bilmiyor inşallah da öyle gider tabiki gerektiği zaman tepkisini versin ama vurmak vs hos değil ya sizce