Tesettürlü annelerim belki postumu görmüşsünüzdür ben yeni kapandım
Bebek saçlarım çok önde şalımı önde yapmak durumunda kalıyorum çünkü bebek saçlar belli oluyor o şekilde de gözüme hoş gelmiyor, alnımı daraltıyor saçlar ,bazı kapalı arkadaşlarıma sordum bazısı ağda ile aldır diyor bazısı aldırma internette araştırdığıma göre çok acır yazıyor ve sürekli çıkacağı için ilk zamanlar hoş bir görüntü olmayacak
Ağdadan başka bir yöntem var mı ne yapıyorsunuz