Merhaba kızlar, bebeğim 12 aylık 6.900kg ((doğum kilosu 2.750)) tüm tahlilleri iyi çıktı ama iştahı fazla iyi değil çok seçici uykusu iyi sabah uyanıyor emerek kahvaltı yapıyor öğle birşeyler yedirmeye çalışıyorum sonra emerek uyuyor iki saat uyuyor uyanınca tekrar emziriyorum. Sonra akşam tekrar birşeyler yedirmeye çalışıyorum sonra emziriyorum. Sonra gece uykusuna geçerken emerek uyuyor. Ve aralarda atıştırmalık bebekler için kraker bisküvi tarzı şeyler vermeye başladım. Kilo almıyor aksine 45 Gr vermiş nerde yanlış yapıyorum hiç bilmiyorum. Tuz şeker asla vermedim. Ekmeğini hep kendim yaptım ama bugün ilk defa normal ekmek verdim yedi sevdi tuz şeker siz ne zaman başladınız. hadi 1 yaş anneleri konuşalım ❤️