Oğlum 15 aylık ek gıdaya geçtiğimizden beri süreç zaten hep zor geçti bize hiç rahat rahat bişey yedirdiğimi bilmem ama şu son 1 haftadır çorba bile içmiyor öncesinde sebze yemeklerinin çoğunu yerdi kahvaltısını çok güzel yapardı yumurta patates zeytin salatalık herşeyi yerdi şimdi ne verirsem ağzından çıkarıyor deliriyorum ne yapmam gerekiyor bi akıl verin lütfen valla çok yoruldum artık 😞😞