Bı fitil ve krem var benim pek kabızlık sorunum yok ama hamilelikte oluşmuş normal doğum yaptım sonrası ufak bir tane var oda kabız olmadığım halde acıyordu altı ay oldu ikinci fitil kullandım ömür billah böyle mi olacka kız gidip ameliyat olurum hemen birdaha çıkarsa yetti canıma hayat kalitem düştü resmen