caglaay Selam kızlar şuan tv8de yayın cızırtılı olup duruyor sizde de böyle mi bitek bizde mi böyle ?
Zeytin-gozz1 caglaay uzun zamandır öyle hemde ya .izleyecek Bi masterchef var şuan oda kanal bozuk diye izlemiyoruz
Mavi_mom caglaay evet bendede öyle hatta bazen tamamen yayın gidiyor 3-4 gündür öyle sanırım ben bizim tv de sorun sanıyırdum
Zeytin-gozz1 caglaay cevremde de bu sorun var ama normal olan da varmış anlamadım sebebini uzun zamandır çözmeye çalışıyorum (çanak antenle ilgili sandım ama değilmiş)