svncgldgn Bebeğimi emziriyorum 3 aylık fakat bazen mamaya ihtiyaç olabiliyor, özellikle dışarda vs ama ben genelde mama vermediğim için büyük mama alınca da kalıyor 30-40 günde de o mama bitmiyor böyle tek ya da 2 3 kullanımlık mamalar var mıdır ?
milav svncgldgn evet süt formunda 200 ml mamalar var. Aptamil ve Beba hatta geçen gün Hipp markasının da gördüm ama onun şişeler büyüktü kaç ml hatırlayamadım
cokbilmismom svncgldgn bende başta sizin gibi düşünüp Aptamil sıvı mama aldım bebeğim hiç beğenmedi. 2 3 günde bir veriyordum toz büyük kutu gereksiz gelmişti mama bitmiyordu. Ama şimdi günde bir kez vermeye başladım o yüzden hipp toz 350gr alıyorum bu mamadan çok memnunun
Minel-inannesi svncgldgn normal sartlarda bisileri dondurucuya atınca ömrü daha uzun oluyo. Mamalardada olurmu acaba oyle bilemedimki. Benim kiza ilk hafta yogunbakimda kaldi diye almistik mama ama iciremedi hemsireler bizde arkadasima verdik kalan paketi o bitirmisti.