Zuzupoyraz canım benim bebeğimdede aynısı olsu 10 günlükken başladı çıkmaya bütün suratını kapladı kulak memesine kadar vardı göz kapaklarında falan doktora götürdüm isilik geçer önemli bişey değil çok sıcak yaomayın dedi nide mustelanın stelatrıa diye kremini önerdi kremş günde 3 4 kez sürdüm bide çocuğu tek kat giydirmeye başlayıp fazla sarnamaya başladım 3 4 gün içinde baya azalma oldu şimdi 26 günlüğüz hafif hafif bazı yerlerinde var yine ama yok gbi nerdeyse