Bende çocukluğumdan beri anksiyete var sürekli hastalık buluyorum kendime her hafta farklı bir şey mememi elledim elime bir şey geldi doktora gittim ultrasona girdim doktor bir şey yok dedi ikna olmuyorum kafayı yicem, kahverengi akıntım oldu ilk adet sonrası 3 gün kadın doğuma gittim olabilir rahminde bir problem yok dedi ya görmediyse diye taktım artık baş edemiyorum çok mutsuzum 😥