sedaa0 ilk 1-1.5 yıl biraz zor çünkü oyuncaklar ile pek ilgilenmiyorlar ama şu an 22 aylıktan bildiriyorum, ekran ne benim ne onun aklına geliyor. Doğduğundan beri ekransız çeşitli etkinlikler il odak noktasını uzattığımız için oyuncaklar ile etkin ve uzun oynuyor. Boya çıkarıyoruz mesela, yarım saat kadar boyayla oynuyoruz, sonra sıkılınca kinetik kum ile, oyun hamuru ile, etkinlik köpüğü ile derken hemen hemen her oyuncağı ile yarım saat zaman geçirince zaten gün bitiyor. Tüm günümüz oturarak geçmiyor tabi. Burada park sabah gölge oluyor. Sabah 8.30-10 arası park, sonra 12 ye kadar oyuncaklar ile oynama, hoplayıp zıplama 12-1.30 arası öğle uykusu. Sonra akiam 8 e kadar etkinlik vs. Ama yine full etkinlik değil Aralarda yemek yaparken tezgahta oturup beni izliyor. Öğle yemeğini genelde o uyurken yapıyorum ama akşamı beraber hallediyoruz yani o izlerken ben yapıyorum diyelim. Bulaşık makinesi boşaltılacaksa beraber boşaltıyoruz, ev süpürülecekse o da peşimde koşturuyor. Bazen oturmaktan sukılınca telefondan müzik açıp yukarı kaldırıyorum telefonu ve biz de dans ediyoruz beraber. Şu an birçok hareketli şarkıya kendince eşlik ediyor. Otobüsün tekerleği yuvarlak şarkısındaki o düt düt, Çin Çin dediği yerleri hep kendi söylüyor dans ederken.
İlk 1-1.5 yıl da çoğunlukla dışarı çıkardım hep. Kalan vakitlerde de odak süresini uzatacak etkinlikler yapardım, kitaplara bakardık beraber, yine yemek yaparken beni izlerdi falan öyle geçmişti yani.
Bence oldukça mümkün yani. Biz başardık en azından 🫶🏻