ereninannesi_ kızımda 13 aylık aşırı öfkeli ,mutsuz..ne yapsak beş dakika içinde sıkılıyor o da en fazla..evde disarda arabada yapmadığımız kalmadı mutlu etmek için.. hicbiryerde durmuyor..lunaparka goturyrz ışıklı ortam dikkatini ceker ,ilk defa gittiği bir yer diye umrunda olmuyor yine mutsz bagryr. Merak edyrdum bu aylarda psikolojik birsey olur mu diye eğer goturursenz bana da yazar msnz nasıl bir yol izledklerni