ftmmhrm60 7 aylık bebek ek gıdayla doymamalı. Hala beslenmesi büyük bir oranda anne sütü veya mama olmalı. Benim kızım 8 buçuk aylık. 7. Ayından beri şöyle gidiyorum, sabah kahvaltı, omlet veya haşlanmış yumurta. Bir tane pişiriyorum ama zaten hepsini yiyemiyor. Ceviz ve üzüm pekmezi katıyorum üstüne. Ara öğünde saat 2-3 civari meyve veriyorum veya meyveli yoğurt. Akşam yemeği saat 6 civari da normal yemek. Mesela bugün nohut yemeği yaptım. Soğan, sarımsak biber kavurdum salça ve zeytinyağıyla. Salçasını kendim yapıyorum bu arada. Ilikli kemik suyu ve kuzu kiyma ekledim. Çatalla hafif ezeceğim. 7 aylıkken biraz daha kıvamlı hale getiriyordum simdi pütürlü yiyor. Meme istediği her anda da meme veriyorum😅
Açıklamali yazdım, umarım yardımı dokunmuştur😊