246810306_ Rengarenk52 benim esim vefat etti 1 ay once kayinvalidem cocugumu benden almak istiyor velayet davasi acmislar 1 bucuk yasinda kizim var alabilir mi diye sormak istedim
AseLBebek26 246810306_ alamazlar merak etmeyin annesisiniz siz onun, öyle iftira atsalar dahi iftira ile annesinden ayirmazlat içiniz rahat olsun Bu arada başınız sagolsun rabbim sabır versin
246810306_ Rengarenk52 korkuyorum ya beni kotulerler yalanci sahit falan bulup bir cocugum var zaten kaynanamin okuma yazmasi dahi yok bakamazlar cocuguma
246810306_ Rengarenk52 o cocugu da sana oldurtmeyiz diyorlar bi insan neden sevdigini oldursun esimi ne kadar cok sevdigimi herkes bilirdi mevlute gittim sen kocanin cenazesine bile gelmedin diye iftira attilarcok buyuk yalancilar
glrmrv Başınız sağ olsun öncelikle. Avukatım ben normalde hukuki soruları yanıtlamam bu şekilde ama durumu görünce yazmak istedim. Çocuğunuzun velayeti sizde kalır. İsterseniz kendinizi bir avukatla temsil ettirebilirsiniz.
246810306_ glrmrv avukat tutacak durumum yok daha yeni basladim ise burodan avukat istedim bosanma davalarina veriyoruz dediler
Rengarenk52 246810306_ uzaklaştırma kararı alın derhal polise şikayete bulunun korkuyorum bana ve çocuğuma zarar verecekler diyin çocuğumu benden ayiracaklar sürekli tehditlerde bulunuyorlar diyin