nescafevarmi Merhaba hem sohbet postu olsun dedim hemde az önce çok acı yapmıştım yemeği evde kimyon var zannettim yemekten sonra yerim dedim ama kalmamış bebeğim yeni 7 aylık oldu ama alışık değil he bide eğlencesine uygulamalara fal baktiriyor musunuz😁
biroglanannesii1 nescafevarmi Anlamadim kimyon yerine acı mi koydunuz bebeğinizi emziriyor musunuz yoksa yemek olarak mi yedi çok mu acıydı
nescafevarmi biroglanannesii1 hayır yemeği ben yedim ve acı olmuştu ama o an açtım ve yedim sonrasında kimyon yerim sancı yapmaz diyerekten ama kimyon kalmamış sancılanir mı ve evet emziriyorum mams yemiyor
biroglanannesii1 nescafevarmi Bir şey olmaz bir seferden korkmayın ben de acı severim bir kaç sever yemisligim var sorun yaşamadık
Deletedmom_121 Benim bildiğim acıya çözümü yok kimyonun. Kimyon gaz olmasın diyedir acı yemeniz bebeğin pisliğini tetikler benim tecrübelerim bu yönde
elbay53 Kimyon gaz yapan şeyler yedıgınızde bebekte gaz olmasın dıye etkılı..biber yenmemesi bebegın pişik olmamasi için.kimyon yeseydınız de etkisi olmazdı