Merhaba iyi akşamlar
Doğum yapalı 4 gün oldu 3. Gününde sarılık olduğu için hastaneye götürdük direk yatış verdiler o gece orada kaldı bügün gittiğimizde enfeksiyon olduğunu daha 1 hafta orada kalacağını söylediler aynı durumda olan var mı Bu enfeksiyonu nereden almış olabilir bebeğim iyiydi Doğumdan sonra öyle birşey söylenmemişti