İyi akşamlar herkese,şimdi kızlar sorun oğlumun hep kabız olması 😕hergun zorlanıyor büyük tuvaletini yapmaya, sürekli kabız yani.Ne yapsam faydası yok, zeytinyağı verdim, kayısı çayı icirdim ,bir ara bağırsakları için bir doğal şurup verdim.Ama yok hep kabız.Dun zar zor yaptı taş gibi, bugün sabahtan beri yine ıkınıyor ama hâlâ yapamadı, artık doktora götürmek istiyorum, gastroenteroloji mi bakıyor, lütfen bana yardımcı olun 🙏🌹