Ecebaby evet ondan da olabilir bizimde ilk diş çıkarken iştahı çok azalmıştı memeyi de pek emmiyordu gene böyle nazlıydı.diş çıktı sonra rahatlamıştık iitshı açılmıştı uykusu düzelmişti.şimdi yine aynı oldu iştah gitti meme emmek istemiyor acaba diş mi diyorum bakıyorum görünürde yok bizim henüz