sleepnessnami ceylintoprakmomy Ben kullanıyorum ilk zamanlar çok güzeldi ama aylar geçtikçe eski verimi almamaya başladım belki benden kaynaklıdır bir makina güzel çekiyor diğeri hiç çekmiyor neredeyse
selin3455 ceylintoprakmomy ben kullanıyorum yaklaşık 4 aydır. Benimki de ilk başta güzel vakumluyordu sonradan vakumlamamaya ve şarjı daha hızlı bitmeye başladı açıkçası aldığıma pişman oldum fakat idare de ediyorum
ceylintoprakmomy sleepnessnami Sendeki çiftli mi ebebek’te baktığım tek olarak görünüyor çünkü ya da başka yer var mı alabildiğin?
sleepnessnami ceylintoprakmomy Ben hepsiburadan aldım tekliydi ben iki adet aldım yurt dışından geldi
sleepnessnami [silindi] ilk aldığımda memnundum ama şu an değilim çekiş gücü azaldı bir makina neredeyse çekmiyor
dertanasiyimyaben Bebebao kullanıyorum sütümü azalttı çok sağolsun lansinoh ikili pompa kullanıyorum şimdi mecburen süt artsın diye hands freelerde çekim gücü düşüyor ne yazık ki Medela dışında hepsi medelada 18 bin olmuş sağolsun
[silindi] dertanasiyimyaben bebebao neden sütünüzü azalttı acaba bende lansinohu satıp onu almayı düşünüyordum
[silindi] sleepnessnami ya bende de elektrikli lansinoh var hiç kullanmadım onu satıp bebebao almayı düşünüyordum almayayım o zaman
sleepnessnami [silindi] bende de elektrikli lansinoh tekli pompa vardı fişe takılıyor diye satıp bunu almıştım iş yerinde piriz bulmak zor oluyor diye eğer sağımı iyiyse değiştirmeyin
[silindi] sleepnessnami daha hiç kullanmadım paketinde duruyor alıcısı olur diye beklettim ama ilgilenende yok
[silindi] dertanasiyimyaben her yerde çok iyi olduğunu söylüyorlar o zaman zamanla çekim gücü eskisi gibi olmuyor sanırım elektrikli var bende onun yerine bebebao almayı düşünüyordum ama almayayım o zaman
sleepnessnami [silindi] Ben o kadar komik bir rakama satmıştım ki 450 tlye ve neredeyse 0dı çok ihtiyacı olduğunu söyleyen birine resmen bedavaya vermiştim artık Allah’la onun arasında
sleepnessnami tazecikanne45 4-5 ay geçmişti sanırım umarım sizinki öyle olmaz ilk zamanlar çok güzeldi
[silindi] sleepnessnami benimde başka yok elimde satıp diğerini alabilmek için fiyatı biraz yüksek tutmak durumunda kaldım ama kilitli ambalajıyla duruyor yani sıfır benimki