Alptugmomy Canım ben 2. Trimestera girdim diş ağrım başladı, arka azı dişim doktora gittim kanal tedavisi olacak dedi, doktordan izin kağıdı almamı istedi doktor da onayladı, 12 haftadan önce işlem yapılmıyor sen 14 haftalıksın bir şey olmaz dedi yaptırdım. Maalesef sadece parol içebilirsin, bir de ağrıyı alması için buz tut o da iyi geliyor, geçmiş olsun.