134202 12 senedir okb tedavisi görüyorum hamilekikte anksiyete ve kaygı bozukluğu teşhisi aldım ilaç kullanıyorum bebeğimin ölmesinden çok korkuyorum devamlı senaryo yazıyorum böyle olan var mı:(
miniksercedefne 134202 çok geçmiş olsun. Böyle kötü düşünceler aklınıza geldikçe başka şeyler düşünün