Kızlar 3 ay önce 2.çocugumu dünyaya getirdim kızım 5 yaşında oğlum bu ayın sonunda 4 aylık olcak isteyerek oldu iki çocugumuzda ama çok bunalıyorum durmuyor uyunuyo Kızıma yetmeye çalışırken ev işi yemek o bu şu kendimi tükenmiş hissediyorum bazen diyorum kızın büyümüştü rahattın neden doğurdun sonra pişman oluyorum ama çok zor
Onlar işin ölürüm o ayrı fakat çok yıprandım