mom97X Kızlar bir aylık bebeğim var kundağı hiç sevmiyor kollarının hep açık olmasını istiyor aksi taktirde sürekli kızgın bir şekilde bağırıyor ben de mecburen kollarını hep açmak zorundayım acaba bir sıkıntı olur mu ?
ZeydsMom mom97X benim oglum hic kundaklatmadi kendini. Dogdugu gunden beri hastanede bile kundaklayamiyordu aciyordu agliyordu. 7 aya giriyoruz bi sorunumuz yok
MissPhalange mom97X benim kızım da hiç kundak istemedi, ilk iki ay yarım kundak yaptım eller dışarıda. Sonra bıraktım. 8 buçuk aylık şu an😊