[silindi] mesele kilo vermek değil canım, haklısın kimisi az verir kimisi çok. Sen çok güzel vermişsin tebrik ederim. Ama okuduğum yorumlar kiloyla ilgili değildi,bazı kişilerde kalp çarpıntısı, nefes darlığı, uyuşma gibi etkiler göstermiş. Hastanelik olan bile var. Belki rahatsızlığı olan birileri vardır, bilmeden almasınlar. Senin demek ki bir rahatsızlığın yokmuş ve dokunmamış. Benim mesela çarpıntı ve nefes darlığım zaten normalde de oluyor bazen, bu yüzden o çayı kullanamam asla.