Kızım 4 ay 7 günlük 2800 gram doğdu şu an 5 kg doktor 5 aylıkken doğum kilosunun 2 katı olmasını bekliyoruz dedi yani 5600 gram olması lazım en az, bu zamana kadar hep aylık kontrollerinde de kilo alımı biraz yavaştı ilk ay sadece 1 kiloya yakın almıştı sonra hep 300-400-500 Gr gibi gitti 4 ay kontrolünde de doktor kilo alımı biraz yavaş belki beklediğimiz kiloya ulaşamayabilir dedi. Meme reddi dönemi yaşadık normalde çoğunlukla anne sütü alırdı artık çoğunlukla mama içiyor 90 CC veriyorum fazlasını almıyor bazen 90 bile bitiremiyor doktor ölçüyü arttıralım dedi ama dün akşam denedim sabah denedim almadı bu akşam yine deneyeceğim ama alır mı sanmıyorum. Böyle birşey yaşayan var mı ne yapabilirim acaba beslenme sıklığını mı arttırsam nasıl kilo aldırabilieim, yaşayan varsa böyle birşey siz neler yaptınız ek gıda almadığı için başka ne yapabilirim bilmiyorum