bikupakahvee Hergün yıkamama rağmen yine de bölge bölge isilik oldu pişik kreminden sürdüm fayda etmedi varmı memnun kaldığınız al diyeceğiniz bir krem ?
defnetugce bikupakahvee Benim kızımda isilik oldu hatta bende post açtım gül suyu önerdiler canım kullanıyorum. Günde 2-3 defa duş aldırıp duştan sonra gül suyu sürüyorum. Baya köreldi geçecek inşallah 😊
Aseliiimmm bikupakahvee bıze doktor balaban krem vermişti 2 günde geçti yınede doktoruna danışın tabıkı