fatosaden0107 Kızlar 19 günlük bebeğim uykudan hiç uyanmak istemiyor ne yaparsam yapayım uyandıramıyoruz. Uyandığı zaman da iki dk emiyor ve memede uyuyakalıyor. Ne yapmalıyım nasıl uyandırırım nasıl emziririm bilmiyorum sütüm gidecek diye çok korkuyorum.
Snp57asel fatosaden0107 sarılık değerine baktırdın mi canım sarılıkda uyku yapar benim kızımın 14 e kadar çıkmıştı uyandırmasam uyanmayacakti burnunu elliyordum ayağına dokunuyordum anca öyle aciyodu gözlerini
aryayra fatosaden0107 yazılanlar dışında ben son çare yüzüne ıslak pamuk sürüyordum bunda kesin uyanıyordu
aryayra fatosaden0107 mutlaka uyandırıp emzirin. O kadar küçük bebeklerin şekeri düşüyor ondan uyanamıyorlar. Mutlaka beslenmeleri lazım
fatosaden0107 nursankilicoglu Valla bende yapıyorum ama hiç tepki yok bu kadar uykuya düşkün olması da beni huzursuz ediyor zaten birşey mi var acaba diye
balkay fatosaden0107 benim bebeğim de öyleydi kan şekeri düşük olduğu için asla uyandıramıyormuşum. Hemen bir acile gidip anlat durumu, ben yoğun bakımda yatırmak zorunda kalmıştım
fatosaden0107 Snp57asel dün sağlık ocağında boy kilo kontrolümüz vardı hemşire hersey yolunda dedi ama gözle görülür bir şeyde yok yüzünde gözlerinde sizce varmıdır ki
Meri-Mel fatosaden0107 Sütun gitmez kuzum sarılık gibi bir sorun yok ise korkma burnunu sikabilirsin ayak altına temasta bulunabilirsin
goktugunannesii_ fatosaden0107 valla ben elimi yıkıyordum hafif hafif yüzüme sürüyordum çünkü o dönemde ben de uyandıramıyordum en son bunu denedim öyle uyanıyordu
hazili fatosaden0107 ben hep topuğunu sıkıp uyandiriyordum hemsire orasi cok acimaz anneler kiyamiyor biraz baskiyla sık demisti oyle yapinca hafif aglarken hemen memeyi dayiyordum
Mrt06 fatosaden0107 altını aç , ıslat topuklarına bastır uyanacaktır , açlıkta uyku yapar uyandırmaya çalış
miniksercedefne fatosaden0107 sarılık olabilir mi. Uyku yapar çünkü sarılık. Emerken çenesine dokunun uyumasın
busraalanya fatosaden0107 çok küçük bebeğin aç kalmamsı gerek şekeri düşer tehlikeli olur Buda . Sarılığı yok değil mi ? Soyun ayağının altını sıkın korkmayın gerekirse suyun altına tutun duş aldırın emzirin bi şekilde aç kalmasın hiç olmazsa doktora gidin orda hemşireler bi güzel uyandırıyor emzirtiyor 🙈
alin12_ fatosaden0107 sarılık degerine baktırdınız mı? Sarılık olan bebiş uyanamaz, sürekli uyku halinde olur. İlk kızım öyleydi. 😞
balkay fatosaden0107 hemşireler bana da hersey yolunda demişti, yine de siz bilirsiniz. Kan değeri gözle görülerek anlaşılmaz