GokcelifMom kader123642_ Eğer emziriyorsanız Emzirme sıklığını arttırın. Saatte 1 ve ya yarım saatte 1. Sadece bu şekilde atlatabilirsiniz. Çok geçmiş olsun
nursankilicoglu kader123642_ en önemli faktör emzirmek ne kadar ederse çabuk geçer birde eskiler şekerli su verirmiş ben kabul etmiyordum ama annem verdi 2 3 defa bence etkili oldu 3 gün sürdü sarılık sadece ama dediğim gibi yapın demem herkesin kabul edeceği birsey degil sonuçta en önemli faktör bol emzirmek
kirikkalp kader123642_ emzirme saatini sıklaştırmak eğer ki sütüm yetmiyor derseniz mama desteği yapın geçene kadar ben oğlum da bu şekilde anlatmıştım
Snp57asel kader123642_ hiç telaş yapma canım öncelikle yarım saatte 1 emzir alarm kur emzirmenin çok yararı oluyor bide doktor uygun görürse düşmezse degeri bi geceliğine mavi ışık tedavisi görüyor sende kalıyorsun onun yanında süt sagip veriyorsun her bebekte olan şey o
alin12_ nursankilicoglu evet öyle derler ama bence tesaduf 🙈ilk kızımda hastanede annem bebegime dogdugu gibi sekerli su vermiş. Sarılık olmaz dedi. Öğrendigimde kıyamet koptu tabi. Ama bebegim sarılık oldu. Fototerapi almadı ama zor atlattı..birde dogdugu gibi sarı örtü örtmüşlerdi üstüne.ilk Eski bir inanış. Sekerli suyla alakası olmadıgını da bu sekilde öğrenmiş oldu. Sarılık olmaması için cok fazla emzirilmesi gerekıyor. Bebek her istediğinde. İkinci kızımda akıllandım. Dogdugu gibi emzirmeye başladım. Her yarım saatte bir emzirdim. Cok kucuk oldukları için sütün hepsini alamıyolar cok cabuk acıkıyorlar. Sarılık olmaması ıcın ac kalmaması gerekıyor. Hıc sarılık olmadı. O yüzden bol bol emzirilmesi lazım 🥰
miniksercedefne kader123642_ bol bol emzirin. Biz şekerli su verdik üç gün günde iki defa çay kaşığının ucuyla..
mematiii kader123642_ geldi canım bol bol su iç emziriyorsan asla kesme uyusa bile iki saatte bir uyandır emzir.Yoksa mamaysa su ver .
Poyarz kader123642_ benimde iki cocugumda da başıma geldi ilki hastanede atlattı ikincisi fazla ilerlemeden sürekli emzirerek bitirdik ilerlemediyse emzirin ilerlediyse hastane çözüm
Mervil kader123642_ bol bol emzir ama emdiğinden emin ol bazen emiyormuş gibi yapıyorlar benim ki öyleydi anlamamıştım. Uyandırmakta zorluk çekiyorsan sütünden emin değilsen yani az ise sarılığı geçene kadar mama verebilirsin beslendikçe azalır geçer hiç korkma. Biberonla verme ama mama verirsen. Kaşık ya da alternatif farklı şeyler kullanabilirsin 🌸
kahvekolik_ Benimde kizim dogumdan sonra sarilik olmustu. Bol bol emzirdim ve bol bol gunes isigina yatirdim bu cok onemli. Bu sayese gecti sukurler olsun
lilasmomy Mama da verdim bol bol emzirdim ama 2 buçuk aylık olana kadar geçmedi, ne zamanki her gün 15 dakika güneşlendirdim rengi açıldı çocuğun