nilberkvkl hiç üzülmeyin emin olun bebeğiniz kendini hazır hissettiğinde her şeyi yiyecek. Benim de bebeğim ek gıdayi kabul etmedi , ogurdu, ağladı bende zorlamadim. Şimdi 8,5 aylık ve inanın her şeyi yiyor. Öncelikle biz yemeğe oturdugumuzda onu da mama sandalyesiyle yanımıza aldım bizi izlemesini sağladım. Sonra doktorumun da onayiyla kendimize yaptığımız yemeklerden az az vermeye başladım. Kendimize tuzsuz yemek yapıyorum. Megersem benim bebeğim öyle haşlama , tatsız şeyler yemekten hoslanmiyormus. Şimdi her şeyi yiyor. Ancak benim bebeğim alerjik bir bebek değil o sebeple rahatça verebiliyorum. Siz yine de doktorunuzun onayı olmadan benim yaptıklarımı yapmayın.