Kızlar bebeğim günde 4-5 kere kaka yapıuor ishal değil normal kaka genelde beslendikten sonra yapıyor bir problem olabilir mi ? Yaşayan var mı? Doktor normal diyor. günde 5 kere popsunu yıkamaktan daral geldi, yoruldum bir de 1 yaşında asla istemiyor yıkatmak altını açtırmak gümde 5 kere boğuşuyoruz abartmıyorum