Arkadaşlar normalde yurtdışında yaşıyorum tatile tr ye geldim 1 aydır burdayım trye gelene kadar şakır şakıe gelen sütüm buraya gelince tamamen azaldı gibi sağmaya çalışınca 30 cl zorla çıkıyor yani ve şakıe şakır süt emen çocuğum (10 aylık) buraya geldiğinden beri ememiyor yani emmek istiyor ağzını açıyor ağzına alıyor ama hop dışarı çıkartıyor sonra gene alıyor çekiyo gibi yapıyo ama asla çekmiyoe bence çekse anlarım çünkü sonra gene çıkartıyor hem sıcaklardan hemde bu durumdan bıkkınlık geldi kendimi zor tutuyorum hem sinirim bozuluyor hem üzülüyorum sağabildiğim kadar sağıp öylw onu içiriyorum artık nabcam yani sebebi ne anlamadım 10 aylık bebek zaten memeyle doymaz ama emmek istiyor ağlıcam artık