Kızlar kilo verince sarkma olur diyorlar 57 kiloyum 53 e düşmek istiyorum göbeğim var sadece o yüzden vermek istiyorum 86 cm göbek çevrem 80 olsa tamamdır ama internette yüksek kilolar hep sarkma yaşıyor ya bu kiloda da sarkma olur mu? Tecrübesi olan var mı?