annesinin_minigi Tuniğime hangi eşarp yada şal olur denedim karar veremedim sizin için numaralandırdım
_Bihterziyagil_ annesinin_minigi •3• numara bence en azından eşarbından açıklık olur çünkü gömlek koyu mor olduğu için eşarbın da koyu olursa pek yakışmaz
annesinin_minigi annesinin_minigi yükledim numaralandırdım hangisi uyar acaba hiç biri uymuyorsa hangi renk eşarp yada şal olur alayım
annesinin_minigi visneli_turtam denedim canım biraz esmer olduğum için pek yakıştıramadım kendime ama teşekkür ederim cevabın için
annesinin_minigi _Bihterziyagil_ evet haklısın canım hep koyu iyice kapalı gösteriyor 2 uyumlu olmaz mı peki
_Bihterziyagil_ annesinin_minigi 2 de mora yakın bi renk koyu gösterir gibi geldi deneyin bi yüzünüzü göstermeden paylşmak isterseniz paylaşın Yok derseniz de ben yine de 3 derim🙋♀️🤷♀️