Kızlar bu durum artık beni çok rahatsız etmeye başladı 2 yaşına yeni giren kızıma bir haller oldu assssla hiçbir şeyini paylaşmıyor mesela sokağa oyun oynasın diye indiriyorum dışardaki çocukların da oyuncaklarını alıp bu benim diye ağlıyor hayır o bizim değil diye geri verince ağlama krizine giriyor kendi oyuncağını zaten başkası alsın kıyamet kopar niye böyle bir çocuğa dönüştü hiç anlamıyorum. Aslında babasıyla da çok güzel örnek olmaya çalışıyoruz paylaşmayı izleyerek öğrensin diye birbirimizden eşyalarımızı rica edip tabi ki sen de kullanabilirsin falan diye gösteriyoruz ama nafile şaştık kaldık insan içine karışamıyoruz sürekli bi ağlama halinde 😕 önerisi olan var mı ya da bizim de böyleydi geçti diyen ?