Alpella
Yigitali60
Felaket tellalığı yapmak istemem ama geçmiyor kızlar belkide ben beceremedim 8 aylık oğlum 4. Ayından beri öyle uykusunda besliyordum sadece uyanıkken biberon kabul etmiyordu asla. Ek gıdaya geçtikte rahatladık 6. Ayda. Umarım siz başarırsınız, cidden zor😔 ama aşıyla alakalı mı bilmiyorum? Sanmıyorum da.