SweetMom__ yuhumgeliy biz birbirimize bisey alamadık bende eşimi cocugumla birlkte mangal yakmıştık çok güzel olmuştu
birbebee yuhumgeliy bizim de bir hafta sonra yildonumu biraz paraya kıyıp markalı bir şort esofman tişört üçlüsü alacagm
yuhumgeliy ArvenMom 9 senedir birlikteyiz 3 kere falan saat aldım parfümü zaten var stoklu gömlekte basit mi kaçar bilemedim
yuhumgeliy Laydaren haha o kadar param olsa alırdım gerçekten 2bin biriktirebildim bu fiyatlara bir şey bakıyorum. Alabilseydim de güzel olurdu bende oyun oynamayı seviyorum beraber oynardık 🥺
yuhumgeliy SweetMom__ en güzeli odur gerçekten bizde ne zamandır alamıyoruz bir şey borçlardan şimdi 2bin biriktirebildim bir şey almak istiyorum ama bulamadım işte
Laydaren yuhumgeliy Tuttuğu takımın forması da olur, cüzdan da olur. O fiyata gayet güzel ve kaliteli cüzdanlar da var. Eşiniz ne kullanmayı seviyorsa artık 😊 yıldönümünüz de kutlu olsun, çok seneler mutlu huzurlu olsun❣️
SweetMom__ yuhumgeliy askm en son ne almadiysan onu al veya o paraya al got ur mangal yakın yiyin dışarıda gerçekten herşey ateş pahası olmuş hem sizin içinde farklı bisey olmuş olur
yuhumgeliy Laydaren teşekkür ederim hepimizinki daim olsun inşallah 🤍🥹 forma olabilir aklıma hiç gelmedi öncelerden almıştım ama çok eski formaları yeni sezon ne kadardır acaba alsam
Laydaren yuhumgeliy İnanın fiyatlarını hiç bilmiyorum. Ama 24-25 sezon alıcam derseniz 2bini geçebilir. Zaten geçerse paranız yetse de çok fanatik değilse hiç gerekli değil