Merhabalar anneler. Kızım 49 günlük yaklaşık 2 haftadır sürekli el emmeye başladı. Açlıkla ilgili olmadığını düşünüyorum. Elini emdikten sonra ağlamaya başlıyor ve göğsüme aldığımda rahatlıyor bi iki emip uykuya dalıyo. Bunu sürekli yapıyo. Sebebi ne olabili ilk çocuğum