busraayyuce66 Kızlar bebeğime menenjit aşısını yaptıracağım ama kararsız kaldım bexero ve nimenrix hakkında sizce hangisi korunaklı siz hangisini önerirsiniz sizler hangisini yaptırdınız yeni Yaptıranlar yazarsa çok sevinirim bebeğim 8 Aylık :)🤍
melekinderin busraayyuce66 ben de 2 sini aynı anda yaptırdım 2 ay arayla son dozları yaşından sonra yapılacak hatta ilk 4 dozu alıp depoda uygun saklama koşullarında bekletip zamanı gelince alıp yaptırdım
EbruBoluKaya 5.ayda ikisini birlikte yaptırdık 8.ayda tekrar ikisi I yaptıracağız ( normalde 7.aydaydı ama başka bir rahatsızlığımızdan dolayı erteledi doktorumuz) 13.ayda tekrar ikisini yaptıracağız
bana1cocukyetti busraayyuce66 Biz ikisini de yaptık çünkü iki ayrı menenjit aşısı grubu bexero ve nimenrix. O yüzden tekini değil ikisini de vurdurursanız faydalı olur bebeğinize
kizinaasikbiranne busraayyuce66 bebeğim 17 aylık biz 12 aylıkken 1 doz nimenrix vurulduk 15 aylıkken 1 doz bexeron vurulduk 2 gün önce 2. Bexeron’u vurulduk 3. Sünü de Allahın izniyle 1 sene sonra vurulucaz 😊
Elifaslan24 busraayyuce66 ikisini de yaptirmani öneririm canım nimenrix ‘A-C-W-Y’ tip bakteriden bexero ‘B’ tip bakteriden koruyor yani birini yaptırmak %50 koruma sağlamak oluyor ikisini de yaptırmak en doğrusu ❤️
Mommyhann busraayyuce66 ben ikisinide aynı anda yaptırdım ates vs de olmadı bizde şuan 33 aylık bütün özel aşıların hepsini yaptırdım
gunes0312 Smrhls menenjit hastalığına karşı bağışıklık kazandırıyor ve tabi ki yapılması gerekli. Zaten takipli doktorunuz aşı takvimine ekleyip anlatmıyor mu neden yapılması gerektiğini
Nefin busraayyuce66 bizim dr sadece 1 yaşında nimenrix yaptı öncesinde veya sonrasında başka aşı yaptırmadık