Merhaba kızlar oğlum 3.5 olacak. Bu zamana kadar tek başına bi seferde 10 dk oyun oynadığını görmemişimdir. Ne uyku ne emzirme ne davranış ne başka bi şey hiçbir konuda bu kadar zorlanmamıştım. Araştırıyorum adam akıllı bi şey de bulamıyorum. Sürekli bizden ilgi ve oyun bekliyor. Gerçekten abartı gibi anlaşılmasın kreş gibi odası var yaşına göre oyuncak alıyorum eskileri kaldırıyorum sürekli bir sirkülasyon vs ama yok yüzüne bakmıyor odasının kapısından geçmiyor hep peşimde kızlar bi akıl verin ne yapayım