Kızım tam Eylül’de 3 yaşına basacak. Evde bezi kestik fakat dışarda altına yapıyor asla söylemiyor. Eylül ayında kreşe başlıcak. Evdeki lazımlığına kendi şortunu indirip yapamıyor ben indirip yaptırıp siliyorum kreşte nasıl oluyor acaba bu iş 3 yaşındaki çocuk sonuçta kendi indirip kendi silebilirmi ki? Bu tuvaletini tutamama huyunu nasıl yenebiliriz bir de kendi normal tuvalete oturamaz ögretmenler mi oturtuyor? Elini boyu yettiği yere tabureye cıkıp kendi yıkar yemeğini dökse de kendi yiyor