kelebekkkkkkk Kızlar doğuralı 40 gün oldu parayı nasıl alıyoruz başvuru nasıl yapıyoruz eşim sigortalı ben değilim beni bi aydınlatır mısınjz bebeğin kimliği de çıktı
buket08 kelebekkkkkkk eşim sigortalı ben çalışmıyorum eşimin maaş hesabına SGK dan 800 TL yatmıştı doğumun 1 hafta sonrası
Dmt-01 kelebekkkkkkk birinci de almadınız mı?ozaman nasıl aldıysanız aynı.2.ye 400 sanki emin değilim
gizemkili Rumiersn pttye bakın e devletten gözükmüyor oraya gidin sorun benim 4 ay sonra yattı kimligimle gidip aldim
gizemkili buket08 evet babaya da ayrı yatıyor babalarinki daha erken yatıyor benimki 4 ay sonra yattı doğum raporuyla beraber sskya basvuruyorsunuz