pasaklisinkukuli merve4458 kendimii astrolog gibi hissettim kızzz Dediğim dedik ,inatçı,korkusuz,iddia sever ,rekabet sever,kolay yılmayan biri olavilir yükselen ona evcimelik ve duygusallık verip ana burcu yumuşatırsa on numara keyifli bir adam olur büyüyünce
AnnaKurt Gokturksmom_ Ahahahha bak ben balık burcuyum yükselenim yay 🤣 ama balık gibi değilim köpek balığı gibiyim ahjajajajah Yay özelliğim de gezme olsun mezardan çıkar gelirim ajakhabajan
Gokturksmom_ AnnaKurt bende yay burcuyum ve gezmeyi çok severim bir gün çıkmasam evde bunalırdım şimdi oğlumun korkusundan çıkamıyorum 😒
mematiii Gokturksmom_ ay kız bende oğlağım ikizler dengesizdir alçalan burxunla daha iyi anlaşırsın ve evlenilecek burçtur.Ben mesela toprak gurubuyum eşim boğa alçalanımda boğa onla evlendim.Su grubu ve toprak grubuyla daha iyi anlaşırlar genelde.Ama ikizler olup o özelliği taşımayanlarda var.ikizler gel gitlidir.Birgğn iyiyse diğer gün sinirli veya ağrasif gezmeyi seven tipkerdir birde
26120 Oğlum koç yükseleni Aslan. Eşim koç bende Aslan burcuyum ve yükselenim de Aslan ev şampiyonalar ligi gibi siz düşünün. 😂😂 İkizler burcu biraz dengesiz oluyor ani ruh değişimi inişler çıkışlar yükselen de aslanmış kendini beğenir her iki burçta ilgiyi severler hep o ön planda olacak sahnedeymiş gibi yaşar hayatını. 🥲